Drömmar om lobotomi

Jag drömde att jag utförde en lobotomi på min katt Sasha. Jag vet inte riktigt varför jag ville lobotomera henne, men tydligen så tyckte jag att det var en asbra idé.

Jag råkade typ, ta bort för mycket av hennes hjärna. Nästan hela hjärnan ploppade ut och rann ner på golvet. Jag som hade planerat på att bara ta ut en liten kubikcentimeter...

"Hepp", sa jag högt. "Synd, nu är hjärnan smutsig. Jag kan ju inte stoppa tillbaks den. Hon får helt enkelt klara sig med det lilla som finns kvar i hennes skalle. Men hon blir säkert jättemysig ändå! =D=D=D=D=D"

Till min förfäran blev Sasha inte bättre. Hon blev värre. Så fort hon vaknade (vilket var ca fem sekunder efter att jag hade sytt ihop hennes huvud) vart hon helt galen! Hon skrek och hoppade på mig. Rev mig i ansiktet, bet mig, försökte klösa ut mina ögon."Fan också!" tänkte jag. "Nu har jag förstört allt! Jag kommer aldrig få tillbaks min Sasha. Måste jag döda henne nu?"

Men jag förstår Sasha. Jag hade också blivit jättearg om någon lobotomerade mig.


Kommentarer
Postat av: misha

hahahahha

2009-04-26 @ 10:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0