Hata

Vet ni en sak? Jag hatar väldigt mycket. Jag hatar så sjukt jävla mycket. En sak jag hatar är den där jävla bakgrundsmusiken som är sådär lite "busig" som förekommer i t ex "Gays Analotomy".

"TIHI jag är sååå busig!"

GAAAAAHHHH HATAHATAHATA BUSIGHET

Jag kom på fler saker jag hatar. Jag hatar verkligen saker som stör mig. Det finns inget värre. Jag kan inte ogilla det som stör mig; jag hatar dem. T ex hundägare som är sjukt mesiga, som låter sina hundar ta kontrollen och skyller på att "Fido lyssnar ju inte".

Och folk som posar och är aslika vissa kändisar, men förnekar det och säger "näää jag tycker itne alls att jag och Angelina är lika!" NI SER UT SOM TVILLINGAR! OCH DU GÖR EXAKT SAMMA MINER OCH POSER SOM HENNE! JAG ÄR FAN INTE BLIND!!!!!!

 

Och sist men inte minst (eller, det sista jag orkar skriva att jag hatar) är alla dessa seriösa människor som medvetet plutar med läpparna men låtsas om att det är naturligt. T ex Kenza. Hon är fan the Queen av Plut. Jag har faktiskt försökt säga till henne att hon är cp-snygg utan sitt fejkplut. Men hon skiter såklart i mina åsikter, och fortsätter att "lura" sina läsare. JA VI TROR VERKLIGEN ATT DINA LÄPPAR SER UT SÅ DÄR ALLTID OCH HELAHELATIDEN.


Kommentarer
Postat av: Jävla fan alltså.

Hahahhaha! DET ÄR SÅ HARDCORE ATT HATA :( Vad skulle jag.. eller du.. eller någon vara utan det?



Glad?



ryser Nej tack

2009-04-29 @ 13:50:38
URL: http://metrobloggen.se/javlafan
Postat av: Skinhead Barbiedoll

haha älskar hatinlägg, för jag är också jävligt duktig på att hata =D

2009-05-03 @ 09:33:22
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0