Hemlisar

Jag har ett par hemlisar om min katt som jag måste berätta. När ni läst dem kommer de inte vara hemlisar längre.

 

1) Min kissemisse, Sasha, älskar att bli kliad i öronen. Alltså, inuti öronen. Hon gillar när jag gnuggar mina rena fingrar mot hennes vaxiga öronväggar (hahahhahaa finns det ens nåt som heter öronväggar? Aja ni fattar) .

2) Sasha älskar mig mest av alla i familjen. Hon kommer så fort jag ropar på henne. Hon svarar även när jag ropar. Då låter det typ såhär "eee-aowww-aaaoow!".

3) Sasha tycker inte om kött. Hon äter det bara för att vara snäll mot mamma. Men jag vet hennes hemlighet. Så jag ger henne kokt potatis och kokta morötter. Det tycker hon jättemycket om.

4) Sasha är rädd för nästan allt. Hon är särskilt rädd för kaniner.

Sasha, efter att ha hittat min påse med weed.


Kommentarer
Postat av: Misha

HAHHAHAHAHHAHHAHA <3<3<3<3

2009-05-04 @ 23:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0