Intervju

Namn: Enya

Favorit

-färgSvart, vit och silver

-mat: Hmm... vegetariskt

-dryck: Förutom te; öl, vatten, rött vin, Pepsi Twist

-musik: Metal. Asså, GALEN JÄVLA CP metal!!!

-djur: Gillar nästan alla djur, men hundar äger

-siffra: 1, 9 och 32  

-film: Oj jag har många... bla "Planet Terror", "Natural Born Killers", "Fargo", "Misery", "Nurse Betty"

-bok: "Bakom Stängda Dörrar"

Första-

-skivan: Den första jag själv köpte var nog Offspring haha

-pojkvän:  Kristoffer

-fyllan: När jag var 13 kanske? Julia och ja söp oss "fulla" på häxblandning

-piercing: Fittan. HAHAHA neeh skoja bahh öronen såklart

-husdjur: Fiskar =D

Intressen: Poesi, film, skvaller, fest, inredning, djur, BRA musik, biologi

Dolda talanger: Jag är grym på att göra köttfärssås! 

För eller emot- 

-porr: För

-droger: För, för det mesta ;)

-fildelning: FÖR

-abort: För

-testa produkter/medeciner på djur: EMOT. Vem fan vare som bestämde att människor är mer värda än djur? Människor är de dummaste och "ovärdigaste" varelser på denna jord. Om nåt, så kan ju forskarna testa på sig själva eller sin egna familj. Inte på oskyldiga djur.

Tror du på Gud: Beror på vilken... och det beror på vad man anser vara Gud.

Hos en kille-

-hårfärg: Spelar ingen roll

-ögonfärg: Blå eller blåaktiga helst

-längre eller kortare än mig: Längre

-ENORM trädstamskuk eller MINIminimini-mikroskopkuk: ENORM, då känner man iaf något. Man kan ju köra in halva liksom!

-Långt eller kort hår: Beror helt på killens stil och utseende

-smal, fet eller atletisk: Smal

-tönt eller player: Tönt

-wifebeater och sexuell, eller snäll och impotent: Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmm... fan jag vet inte!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0