It does matter if you black or you white!

Som den tvilling-ascendent jag är, har jag kvar mina motstirdiga åsikter.                                                                                               

"Jag hatar det här! Jag vill träffa någon, jag vill göra något!!!! Det känns så patetiskt att sitta här, helt ensam, likt ett jävla mobboffer!" vs (som jag tänker EXAKT samtidigt) "Åhh vad sköööönt att slippa en massa jävla idioter! Nu har jag bara EN idiot att vara med, och det är jag själv! Ensamhet is da shit! Jag slipper krav och falskhet!"                                                               

Och det är ganska jobbigt att tänka så. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0