Kenza är en snål jävel

Kenza är sjukt snål. Hon har hur mycket pengar som helst. Hon har råd att köpa (i princip) allt hon får för sig att hon vill ha.

Ok, good for her. MEN det jag stör mig på är att hon har råd att förstora läpparna, fast hon gör det inte. Jag menar, hon plutar med läpparna så mycket att hon ser kräkfärdig ut på alla sina bilder. Då kan hon väl bespara den ansträngningen och pinsamheten, genom att faktsikt försotra läpparna på riktigt?? Ja, hon har jättefina läppar säkert. Men om hon nu ändå försöker lura oss genom en massa analflärps-plut, så kan hon lika gärna kosta på sig lite restalyne för att få plutet "naturligt". Hon har fan råd.

Jävla snåljåp, säger jag bara. Ge mig dina jävla pengar isåfall, så att jag kan förstora mina *redanstora* läppar.


Kommentarer
Postat av: Morlusken

Vem f-n***** är Kenza?!

2009-04-23 @ 15:04:03
Postat av: Morlusken

Vem f-n***** är Kenza?!

2009-04-23 @ 15:04:18
Postat av: Hyss

jag vet inte egentligen!!! =O

2009-04-23 @ 15:07:12
URL: http://hyss.blogg.se/
Postat av: Jävla fan alltså.

Hahahaha! Så jäla klockrent bah. onna

2009-04-25 @ 01:50:58
URL: http://metrobloggen.se/javlafan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0