Magica, min förebild.

                                                                                   
           
När jag var liten läste jag "Bamse". Min favorit var självklart Vargen. Jag tyckte att Bamsejäveln var FETT TASKIGHHH som kastade upp stackars Vargen i en jävla gran när han var dum.

När jag blev lite större, coolare och äldre läste jag "Kalle Anka". Då gillade jag Magica de Hex. Hon var bäst. Inte bitchig och korkad som Kajsa. Magica var liksom snygg och cool! Hon hade svarta kläder, var EVÖÖL, kunde trolla och hade en KORP. En korp. En korp som hette Nemesis. FATTA VAHH COOLT.

I alla fall... jag var också en häxa, precis som min idol Magica. Här är en bild på mig för ett par månader sen. Jag är, som ni kan se, fortfarande en Magica de Hex wannabe:

                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0