När man försöker göra något bra

Jo. Jag ska överraska min kära mom med en superduper god middag, eftersom hon jobbar och jag bah sitter hemma och är bajsnödig. Så nu står en mustig, god gryta och puttrar vid spisen. Eller?

Jag hittade nämligen en jävla liten lapp i grytan när jag rörde om i den. Ni vet, ett såntdär litet jävla klistermärke som butikerna märker deras frukt och grönsaker med. Hoppas min gryta inte ha en underton av smält lapp/klister/Hemköp. Men så brukar det gå när man försöker vara snäll. Man får helt enkelt sota för snällhet. Jag tror att jag ska vara elak här framöver.

PS Det blir säkert bränt också.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Snällhet smittar! Glöm inte det!

2009-04-28 @ 13:57:09
Postat av: Hyss

göre?

2009-04-28 @ 13:58:30
URL: http://hyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0