Skräcksäcken; tisdagen den 7:e oktober, 2008, kl 11:19

Jag vill dela med mig en intressant upplevelse. En riktig jävla rövarhistoria. 

Jag sprang in på ICA imorse och köpte två kycklingklubbor till frukost för 20 spänn. Fett värt! Eller...?Efter att ha glufsat i mig en och var mätt, kladdig och nöjd började jag gnaga smått på den andra. Bara för att det var så jävla gott. Efter att ha konsumerat den andra halvan upptäckte jag till min förskräckelse en liten säck. En liten grå, genomskinlig säck i kycklingköttet som dallrade nästan nöjt på sin plats.

 

Eftersom jag är en nyfiken jävel petade jag ut den lilla säcken. BIG mistake. Jag var redan spyfärdig av upptäckten, men att se små lilagråa mini-tarmar i vad-fan-det-nu-var gjorde inte saken bättre. Jag gjorde en Stewie Griffin; ni vet när han suger på Peters bröstvårta och får värsta chocken. Så äcklad att man inte kan skrika. Bara en massa ”h-h-h-h-h-h-h-h-h-” ljud. 


Jag kan inte sluta tänka på den där jävla säcken. Försöker liksom styra bort tankarna. Försöker tänka på hur kul jag och min norrflärp hade igår. Men det är endast ett desperat försök till att fly undan... fly från säcken. I am... defeated. Säcken kommer att bli ännu en siffra i statestiken av de hemska minnen jag har lagrade i min feta skalle från de förfärliga köttupplevelser jag haft. 

The end.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0