Förändring

Om jag fortsätter att blogga, kommer mina inlägg för det första inte vara så långa. De kommer vara korta och meningslösa. Och ointressanta. Inga jobbiga påhittade ord, inget fjortisslang, inga fetmarkerade och länkade ord i varannan mening. Ei. Detta ska pli en finshk plogg.


Nej det ska den inte förresten. Jaha, vad har man gjort sedan maj då? Typ massor. Har haft det lika grymt kul som fördjävligt. Idag fyllde mamma 49 år. Hon fik en spikmatta av mig och Niko (och Simon). Shanti har kastrerats och deprimerats. Jag har skaffat en tragus och opererat näsan. Jag har spenderat sommaren i Norrland. Mattias har kommit hem från Afghanistan.

Så, nu säger jag inget mer. Eller jo, jag säger "I'm back, bitches."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0