Mammakattafan

Ibland är min katt helt sinnesjukt dum i huvudet. Så innerligt pinsamt korkad. Hon gör mig så jävla förbannad ibland. "MJAO. MJAO. MJAO. MJAO." och "krafskrafskrafskrafskrafs" låter det om nätterna.

Jag hatar min mamma. Och jag hatar att hon jämt ska tjata och gnälla på mig. Detta har jag fått höra sedan hon kom hem kl 17.30:
"Enya-aa, jag vill att du...", "du MÅSTE....", "du har fortfarande inte..."

Och mot kvällen/natten, då jag har megafetafittkuks ångest:
"Enya-aa! Jag vill att du går och lägger dig snart" och dylikt typ 3564122747 gånger på mindre än en timme.
Jag mår så jävla dåligt nu både fysiskt och psykiskt. Det enda jag vill är att sitta ensam och tagga ner, att alla i det här jävla huset håller käften och att det ska bli fred på jorden.

Gonatt, nu tar jag en cigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0