Våldta bloggar

Ja se det snöar för fan. Shit jag måste bara bajsa, kommer snart!!!!!!!!!!!!!!!!111 ......................


.........
.........................
...........  ....      ..................


Trodde det skulle bli diarrée, men det blev.... inte så. Öh... jag är normal, ge mig ett jobb.
Ikväll ska jag bowla med Simon på Heron City, så om du vill krama en kändis så är det bara att gå fram och hälsa, var inte blyg nu!

Hahahhaa tror jag dör av garv, ibland är jag rolig =D
Jag ska försöka ta bilder på bowlingfenomenet, men det är inte säkert. Jag behöver batterier till kameran.
Nu ska jag våldta bloggar se upp se ya later bitches.



UPPDATE: Självklart våldtar jag Kenzas blogg också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0