Jag drack en pucko

Ja... som rubriken står. Somnade fem imorse, vaknade nio. Sen vaknade jag igen halv tio, sen tio etc. Varje halvtimme vaknade jag/blev väckt. Kom iväg tillslut vid 11, skulle hämta vovven ju. Stackarn, hon var säkert jätte kissnödig när kom. Fast nej, hon var bajsnödig.

Euuuuwww påminner om igår. Jag måste berätta. Vera (hunden) var poopi-nödig, och la en blaffe som bestod av brunt vatten i MÄNGDER samt en lång, smal gul sak som liknade en tarm. Fatta att jag höll seriöst på kräkas. Det värsta var ju att jag inte hade bajspåsar och att hon sket ut det där mitt i stan bland folk. Jag drack en pucko till denna incident. Fatta att jag inte kunde dricka upp den.

De bah "men gud, hon behöver verkligen plocka upp det där, annars anmäler jag henne för olovligt o-plockande-upp-av bajs samt äckelhet".

Den där meningen ska inte låta rolig, jag vet att det ser ut som att jag försöker vara rolig. Men det försöker jag inte. Det var verkligen så. Folk gav mig såna blickar. Och det förstår jag, särskilt sånt "bajs" ska plockas upp.

I alla fall, Ica fanns runt hörnet, så jag knöt skamset fast vovven på en lycktstolpe, rusade in på Ica, hämtade genomskinliga, tunna påsar och plockade upp "skiten" (det var så äckligt att det inte ens kan klassas som bajs).
Blöööörghhh

Idag var värre. Olyckliga besked, förkylning, smärta etc. Tills morsan sa: Du. ska. få. en. Grand DANOIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

TOTAL LYCKAAAAA!!!!!!!!!!!! I vår typ får jag min bebis =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0