Dad

Jag kommer aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig bli den jag skulle blivit idag.





I wish those days could come back once more


............................

Ja, vi ser ut som grottmänniskor allihop. Särskilt pappa. Fast om "those days" skulle återske skulle min mahm förmodligen vara död nu. Eller ligga på mentalsjukhus enligt hon själv. Jag har inget att säga eftersom jag inte vet vad jag kan säga.


Ja, det är då tydligen inte lätt att leva med min fars avkomma och det kan väl vara det jag kan säga förresten.

Kommentarer
Postat av: Rosanna

puss och god jul på dig underbara underbara vän! youre the best!

2009-12-23 @ 13:18:36
URL: http://rosannapersson.bloggspace.se
Postat av: HelenaEnKvartsVargpung

Vilka snyggingar! Är de kändisar??????

2009-12-29 @ 12:46:26
Postat av: HelenaEnKvartsVargpung

Snyggingar!

2009-12-29 @ 12:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0