Berusad helg

Ja, sjukt skön helg.

Hård som fan, men vi gillar hårt. Gjorde världens godaste pizza igår, eller hur Simon? Den var fan helt jävla perfekt.

Snackade med Julia igår också. Det var kul, jag känner en uns saknad efter henne.
Jag känner mig lite depp, det ska bli skönt med terapi imorgon.

Wake and bake me a fake cake.
Jag har ätit en burk champinjoner inatt med sylt, grillkrydda, spicy salsa och creme fraiche. Sen åt jag ett XL-hamburgebröd med salami, ost, smör och sylt. Drack oboy av mjölk som gått ut. Jag fick ont i magen och somnade. Hahaha. Det var naaaajs. Austin Powers är fan jävligt rolig asså =D


Mamma!!! Det var faktiskt du som "slarvade" bort min pincett. Jag hittade den i badrumsskåpet. Jag lägger den aldrig där.

Kommentarer
Postat av: Malin

Är det verkligen sant det där om Julia som du skrev i din dagbok på helgon förut? :/



Haha, champinjoner med sylt, grillkrydda, spicy salsa och creme fraiche? :S Hur går det ihop?!



Men hemlagad pizza låter iaf gott! :D

2010-01-17 @ 22:39:17
URL: http://malyn.se
Postat av: Malin

Att hon flyttat till USA och knarkar och horar? Något liknande var det iaf.



Haha, det lät inte gott iaf!



Åh, bättre än pizzeria? Då kan du ju starta en så kommer alla äta hos dig! :D

2010-01-17 @ 23:10:09
URL: http://malyn.se
Postat av: Malin

SV: Jaha, säkert jag som blandade ihop! Dom pratar iaf engelska på båda ställena, haha!

Men du gör väl inte det längre? Och horar tror jag knappast att du gör när du har Simon eller är det något som jag har missat? :b Haha. Så alltså är du visst bättre (men det hade du varit oavsett så)!



Haha, jag menade att det var champinjonerna som lät äckligt faktiskt! Haha.



Nice! :)

Jag brukar bara äta vanlig margaritha med ost när jag äter pizza. orkar aldrig ta vegetarisk pizza för det är grejer jag inte tycker om på den. Så det blir pizza med bara ost för mig! Gott som fan! Haha.

2010-01-18 @ 10:24:43
URL: http://malyn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0