Fisksperma

Jag drömde om spermier imorse. Drömde att vi människor var som fiskar. Tjejerna fick placera ut sina ägg lite här och där. Och sen sprutade grabbarna spermier. Äggen och spermierna var ungefär lika stora som nyfödda bebisar (dvs STORA). De skulle nämligen ut och söka efter kvinnornas ägg, för att sedan befrukta dem. Efter att äggen blivit befruktade, skulle spermierna simma upp i honornas underliv med ägget.


Självklart var det något fel på mitt ägg, min fitta och spermien som kom (haha "kom") till mig för att föra upp zygotet (ägg + sperma) i kroppen på mig. Spermien hade lite svårt att hitta till mina  äggstockar. Den försökte förgäves att pressa sig in i mitt underliv. Tillslut lyckades den. Nästan. Den var ett par cm upp i fittan på mig, och jag skrek av obehag när dess svans kittlade min slidvägg, hur ägget pressade hårt mot min livmoder. Aj. Det gjorde faktiskt ont. Jag tror att jag har ägglossning nu. På riktigt.


SLUT

Kommentarer
Postat av: Saga

HAHAHA! Vad glad jag blir! Det där lät som en fantastisk dröm! Och varför i hela friden har jag inte noterat att du har blogg tidigare???? Det gör mig ju glad!!

2009-05-01 @ 15:43:51
URL: http://sagabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0