Nerbantade flugben och att hata HM

Jag hatar nästan alla som jobbar på HM. Varför är de så sjukt otrevliga? I alla fall mot mig. Jag tror

1) att de är fett avundsjuka på mig, för jag är så jällllah snygg

eller

2) att de är  fett avundsjuka på mig, för jag är så jällllah snygg.

Ällah så tror jag att de är idioter. T ex idag. Jag var på stan. Jag skulle jag prova en mascara. Först på Body Shop. Där var personalen jättetrevlig och hjäpsam. Hon tipsade om olika mascaror, frågade mig vad för sorts mascara jag var ute efter, blabla. Inte för att jag ett dugg visste vad jag var ute efter. Handen på hjärtat, så var jag bara där för att sminka mig, eftersom min mascara är snustorr. Men sen blev jag lite inspererad; jag hade fått prova en massa olika klumpfria mascaror! Mina ögonfransar liknade nerbantade och vaxade flugben! Dvs, de blev skitfina och superlånga! Tyvär var de lite för dyra... så jag trallade iväg till HM.

Jag hittade en fet mascara på en sekund! Den var öppnad, så jag antog naturligtvis att det var en testmascara. Började måla mig lite och tänkte "fan vilken bra! Den här ska jag köpa när jag har råd!" Det är då jag hör en rullande vagn bakom mig. Den rullar snabbt och argt. Plötsligt stannar den upp, och arga steg klampar mot mig. "Har du betalat för den där??" snäser en nedlåtande Östermalmskärringsröst på steroider till mig. Jag vänder mig om och står öga mot öga med en lång, manlig kvinna som uppenbarligen jobbar på HM.

"Nej" svarar jag. "Men den var öppnad, så jag trodde man fick testa den".

Hon tittar på mig som om jag ljög. Det är klart att jag ljuger, tycker hon. Jag är bara en jävla fjortis som snyltar på deras produkter. "Det får man VERKLIGEN INTE! Du kan ju sprida hur många sjukdomar som helst!" Skriker hon och rycker mascaran (!!!) från min hand.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0