Helgen då jag fick svarta blåmärken

Min helg har varit skojjig. I fredags åt jag middag och drack öl med Sara. Det var trevligt. I lördags söp jag med Simon och grabbarna. Det  var också trevligt. Simon däckade dock innan tolv, och Jonte och Mattias åkte hem hyfsat tidigt. Så då var det bara jag, Klas och David kvar.

Jag fick plocka både Klas och Davids ögonbryn. Det var jättekul. Sen fick jag sminka pojkarna. David blev Alex från "A Clockwork Orange", och Klas blev Wolverine från "X-Men". Jag blev Laura Croft. Givetvis förstorade jag brösten med en tröja.

Alex och Wolverine blev plötsligt (typ, klockan fyra) jättehungriga och bah *VI MÅSTE ÄTA MCD-MAT NUNUNUUUU* Av nån anledning ville superhjältarna inte åka kommunalt; nej, de ville använda sin muskelstyrka och cykla till Donken. Skitkul, tyckte jag, då jag inte hade en cykel. "Iiiiingen fara Lara, jag skjutsar dig!" hojtar Alex.

Sagt och gjort; jag klamrar mig fast vid en rättsåfull Alex som cyklar 78500210 km/h mot McDonalds. Jag hade heller inga pengar på mig, så jag fick en liten pommes av Alex *SÅ SNELT*

Hemvägen vart inte mindre läskig, snarare tvärtom. Alex och Wolverine ville tävla hem med mätta magar. Jag som redan hade fittont i fittan av pakethållaren, fick såklart ännu ondare då Alex cyklade süpersnabbt samtidigt som han klackade mig i smalbenen med jämna mellanrum. Resultatet ca klockan 05.00:

Eller njä, inte så överdrivet dåååhh. Typ, 37 svarta blåmärken fick jag på varje ben.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0