Sexx

Okej, nu ska jag vara lite *KREJSI* och berätta några få saker om mitt sexliv. Typ, en förlängd Slitz-intervju! Ni som tycker att detta är genant; sluta läs. Ni som är fett nyfikna och/eller kåta, proceed:

Förlorade oskulden:

När jag var 14.

Bästa ställning:

Hmm... beror på mitt humör. Men jag gillar doggy!

Antal parters:

Det ni!

Sexuell orientering:

Hetro. Fast jag har "varit" (tolka hur ni vill) med tjejer.

Ge eller få:

Ge.

Hårt eller mjukt:

Hårt.

Tänt eller släckt:

Spelar ingen roll!

Haft en trekant:

Ja.

Haft sex utomhus:

Ja.

Haft sex i en hiss:

Nej. Men i en trappuppgång!

Matsex:

Njä...

Bondage:

Varför inte?

Rollspel:

Känns lite smålarvigt, men det funkar.

ONS:

Tycker det är lite skabbigt.

Svälj eller spotta:

Svälj om det är min partner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0