Hemska underbara vecka


Daterat: Lördagen den 3:e oktober 2009 kl 19:08 Läst: 4 gånger



Har känt mig som en sladdermöglig impotent kuk i en skog av kåta fittor. Alltså, dåligt. Väldigt dåligt. HELA jävla veckan såg ut att sluta i en sörja av alkohol, svält och självskador i form av skärsår. Sjukt emo, men fortfarande inte bra.

Tills igår, kl 16.33. Då mådde jag mycket bättre. Pojkvenn kom. Vi myste, han städade och jag lagade mat. Mådde ännu bättre efter att ha ätit. Pratade med min stora älskade Eld-Flärp i telefon också. Det ökade serotoninhalten ytterligare. Åt kladdkaka, drack te, pratade, gick på promenad och kolla på film med pojkvenn och mahm. Fast mahm gick aldrig på promenaden. Eller såg filmen. Men i alla fall.

Höjden av lycka var ändå när jag blev så sjukt övertrött att jag tyckte att det roligaste som fanns i världen var ”and theeeen”-kinsesen från ”Dude Where’s My Car?”

Efter filmen och mitt jävla ”aaaaand theeeeeeeeeeen”-flum, gick vi till mitt rum och rotade bland mina böcker och mappar. Sen la vi oss och läste min gamla dagbok som jag började skriva när jag var 7 eller 8 år gammal. Förmodligen 8. Enligt Enya då var världen väldigt dramatisk.

Om jag ändå då visste vilket helvete som väntade mig i tonåren. Då skulle den där gången då mamma inte ville hyra film på en fredag inte vara en av de värsta dagarna i mitt liv. Eller fan, tur förresten att jag inte visste det. Då hade jag förmodligen tagit livet av mig innan jag fyllt nio (jo, jag skrev att jag funderade på att begå självmord när jag var 8. Lite disturbing). Den var ändå sjukt rolig att läsa! Ska spara den tills jag dör. Vilket inte kommer ske genom självmord =)

Min fantastiska Simon. Hmm. Det är nåt speciellt med den där mannen. Han gör mina mörkaste stunder ljusa. Tack för att du finns älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0